Op de internationale dag van de biodiversiteit vindt de Rotterdamse Bioblitz plaats. In heel Rotterdam tellen bewoners zoveel mogelijk wilde dieren en planten in 24 uur om biodiversiteit te monitoren. Tel je mee in de wijk?
We gaan samen op pad en gebruiken de app ObsIdentify. Het is handig om die van tevoren op je telefoon te downloaden.
Vrijdag 22 mei, 15:00 - 16:30
Verzamelpunt: Pinasplein 3A